HOME
KONTAKT
PL | EN | DE | ES | FR | RU


SERIA PODRĘCZNIKÓW

do nauki
języka polskiego
dla obcokrajowców

SERIA „JUNIOR”

dla dzieci
i młodzieży
w wieku 10–15 lat


Po polsku codziennie

Polski, krok po kroku zanurzy Cię w polskim środowisku, gdzie będziesz zmuszony używać polskiego na okrągło, w rozmaitych sytuacjach codziennych. Wraz z grupą przyjaciół z różnych krajów zamieszkasz w Krakowie – najbardziej znanym na świecie polskim mieście o wspaniałych zabytkach, bogatym życiu kulturalnym i niepowtarzalnej atmosferze miasta uniwersyteckiego. Szybko odkryjecie, że miejsce to idealnie nadaje się do nauki polskiego, a także do przeżycia niepowtarzalnych wakacji.

Będziecie razem nie tylko uczyć się języka, lecz również chodzić na zakupy i do restauracji, gotować, zwiedzać ciekawe miejsca oraz poznawać polską kulturę. Z gościnnością Polaków i ich zwyczajami, zaznajomicie się mieszkając w polskiej rodzinie. W tajniki języka wprowadzą was doświadczone i pełne entuzjazmu lektorki, dla których nauczanie polskiego jest największą życiową pasją.

Podręcznik „Polski, krok po kroku” jest napisany tylko po polsku, gdyż właśnie taka metoda przekazywania materiału przynosi najlepsze efekty. W naturalny sposób wprowadza ona w system języka i od pierwszych momentów nauki mobilizuje do mówienia wyłącznie po polsku. Ponieważ podręcznik ten jest częścią interaktywnego kursu języka polskiego dostępnego na stronie e-polish.eu, z powodzeniem może być wykorzystywany także do samodzielnej nauki języka. Dostępne w Internecie komentarze w różnych językach oraz słownik multimedialny umożliwiają pracę bez pomocy nauczyciela.

Przy każdym ćwiczeniu w książce podano numer pozwalający: odnaleźć dane ćwiczenie w kursie internetowym, sprawdzić odpowiedzi do niego, posłuchać nagrań lub też zrobić ćwiczenia alternatywne, które pomogą utrwalić materiał czy wyjaśnić wątpliwości.

Specjalny system zapamiętywania wiedzy pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do opanowania nowych słów, zwrotów i wyrażeń. Duża ilość ilustracji i materiałów audio sprawia, że nauka odbywa się w naturalny sposób – podobnie jak u dziecka, które przyswaja język obserwując świat i słuchając otoczenia.